Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Τελικά η ταινία STEP BROTHERS ήταν προφητική...

Πριν λίγα χρόνια o αγαπημένος μου ηθοποιός Will Ferrell συμπρωταγωνίστησε με τον ξεκαρδιστικό John C. Reilly στην ταινία Step Brothers , την ιστορία της οποίας εμπνεύστηκαν και έγραψαν από κοινού ο σκηνοθέτης της ταινίας Adam McKay και ο ίδιος ο Will οι οποίοι γενικά συνεργάζονται καθώς απ'ότι φαίνεται τα βρίσκουν μια χαρά μεταξύ τους κινηματογραφικά. Η φρενήρης ταινία, που αποτελεί μια απο τις αγαπημένες μου, αν και κάποιους μπορεί να ξενίσει το ακραίο ή σουρεαλιστικό αμερικάνικο σύγχρονο χιούμορ που δεν είναι του παρόντος να υπερασπιστώ την αξία του με πάθος και επιθετικότητα, (αλλά επιφυλασσομαι έναντι όλων των "κουλτουριάρηδων"), δεν μπορεί πλέον κανείς να της αρνηθεί ότι το σενάριό της είναι βγαλμένο από την ζωή! Για όσους δεν την έχετε δει( δείτε την!) η ιστορία πρόκειται για δύο σαραντάρηδες που αρνούνται να μετακομίσουν από το σπίτι των γονιών τους και παρασιτοζωούν εις βάρος τους έχοντας συμπεριφορά και συνήθειες 12χρονου στην καλύτερη, αρνούμενοι να πάρουν ευθύνες, να δουλέψουν ή να ωριμάσουν και να ξεκουμπιστούν. Σε πολλούς όλη αυτή η σύλληψη φαινόταν τραβηγμένη! Για του λόγου το αληθές δείτε εδώ το τρέιλερ της ταινίας για να πάρετε μια υποψία του ...αριστουργήματος.

Και σήμερα λοιπόν, πάνω εκεί πάνω που πίστευα ότι τίποτα δε θα μπορούσε να με κάνει να γελάσω αλλά και να ανησυχήσω ταυτόχρονα για το τι θα μπορούσε να αποτελέσει το μέλλον πολλών από εμάς και των οικογενειών μας, έρχεται μια απίστευτη είδηση από τους πάντα "πρωτοπόρους του ευτράπελου" Ιταλούς, να με κάνει να ενδιαφερθώ ως νομικός και να τρομοκρατηθώ ως γιος. Η είδηση αφορά κάποιους ταλαίπωρους Ιταλούς γονείς, που καταφεύγουν στην δικαιοσύνη για να απαλλαγούν από τον 41χρονο γιο τους ο οποίος ενώ έχει δουλειά που τον εξασφαλίζει μια χαρά, αρνείται να φύγει από τους πατρικό του, απαιτώντας μάλιστα από τους γονείς του να τον πλένουν, να τον σιδερώνουν και να του μαγειρεύουν. Η πρώτη μου σκέψη ήταν: Μήπως έχω κακομάθει τους γονείς μου που έχω πιάσει δουλειά και προσπαθώ όσο μπορώ και μου επιτρέπει η κατάσταση να τους γλιτώσω από κάποια έξοδα; Το δεύτερο σοκ ήρθε όταν διάβασα τα στατιστικά που φανερώνουν ότι το 48% των Ιταλών από 18 ως 39 ετών ζει ακόμη με τους γονείς του και ενημερώθηκα ότινεαροί Ιταλοί άντρες αποκαλούνται «mammone», δηλαδή «μαμάκηδες». Τρίτον, σκέφτηκα, ότι, αφού τα πράγματα οικονομικά και εργασιακά πάνε από το κακό στο χειρότερο, ποιος ξέρει πόσο βάρος θα αναγκαστεί να γίνει ο καθένας μας στο μέλλον για τους γονείς του;
Και είπα από μέσα μου ότι αυτήν την είδηση, δεν πρέπει να την διαβάσουν οι γονείς μου και μάθουν τι νομικές δυνατότητες θα είχαν σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο εναντίον μου! Η πλήρης είδηση βρίσκεται εδώ

Υ.Γ. Τελικά η ταινία STEP BROTHERS δεν φαίνεται και τόσο γελοία τώρα ε; Αγνός ρεαλισμός την χαρακτήριζε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου